IES MARRATXI IES MARRATXI

Qui som?

L'IES Marratxí va iniciar el seu funcionament el juliol de 2002, en un edifici construit per a cinc línies d'ESO, 4 de batxillerat i 3 de Formació Professional.

Està ubicat a la urbanització de Son Ramonell, limitant amb el polígon de Marratxí. Enfront hi ha un centre de salut i l'estació del tren està a 2 minuts del centre.

Actualment tenim 23 grups d'ESO (5 grups de 1r, 6 de 2n, 7 de 3r -un de PMAR- i 5 de 4t), 9 de batxillerat (6 grups de 1r i 3 de 2n) i 3 grups de cicles de grau mitjà (Cures auxiliars d'infermeria). A més hi ha dos cursos de FPB de Serveis comercials i uns 50 alumnes realitzant les pràctiques d'infermeria.

El centre té actualment 1058 alumnes, 92 professors/es i 6 PAS.

Estudis que oferim:

• Estudis d'ESO. A més dels quatre cursos, a segon i a tercer hi ha un grup de PMAR. A segon i tercer hi ha seccioons europees en anglès.
  • Estudis de Formació Professional Bàsica de Serveis comercials, que duren dos cursos.
  • Estudis de Batxillerat. Oferim el Batxillerat de ciències, amb dos itineraris (Enginyeria i arquitectura i Ciències), i el Batxillerat d'Humanitats i ciències socials, també amb dos itineraris (Humanitats i Ciències socials) i el Batxillerat artístic.
  • Estudis d' FP grau mitjà: oferim el cicle de Cures auxiliars d'infermeria, amb un grup el matí i un l'horabaixa). També s'ofereix el cicle de "Farmàcia i Parafarmàcia".
  • Estudis d' FP de grau superior oferim el cicle d'Higiene Bucodental.
  • Estudis de formació per a l'ocupació (principalment per a gent en atur): "Operacions d'enregistrament i tractament de dades i documents" (nivell 1) i "Transport sanitari" (nivell 2)